13 ay 16 günlük kızım ve ben artık çok yoruldum 1 yaşa kadar çok güzel bir uyku düzenimiz vardı gündüz neredeyse 6 saat uyuduğu bile olurdu gecede sadece 1 kere en fazla 2 defa kalkar uyurdu güne erken başlıyoduk ama yinede güzel di 1 yaşdan sonra çocuk resmen değişti 13. Aya girene kadar sadece gece uykuları sorundu ama 15 gündür gündüzde beter 12. Aydan beri bazen tek bazen 2 uyku yapıyor 15 gündür gündüz uykuları iyice kısaldı tek uykuya dönsün diyorum ama uyumak istiyor. Asla oyalanmıyor biraz önce uyuttum ağladı uyumak için 15 dakikada kalktı ve enerjik şekilde yarım saat geçsin çığlık kıyamet 4 saat duracak ve saat çok saçma bir zaman olacak böyle olunca gece uykusu geçe kalıyor gece zaten 4 gündür yarım saate bir ağlama uyumuyorum artık sanırım ne zaman bitecek bu sorunlar artık rahatlasak