Hanımlar merhaba. Depremden dolayı ağır hasarlı denilip üzerime olan evi yıkmışlardı. Ama yapıldı anahtar teslim edilecek. Annemin adına tokiye başvurmak istedik ama reddedildi. Benim üzerime ev var diye hiç başvurmayı düşünmedim. Ama sonra eşim dene bi yinede dedi. Hatta ikimizde başvurduk onunki reddedildi, benimki kabul edildi para yatırmam için mesaj geldi. Üzerime ev varken nasıl çıkıyor böyle bir şey olabilir mi? Bide kurada adım çıkarsa diğer ev iptal olur mu diye düşünmeye başladım. Bilen anlayan biri varsa yazsın kızlar.