Oğlum 6 ay 10 günlük daha önce post atmıştım göz teması ile ilgili bu benim ikinci çocuğum ilk kızım bebekligini hatırlıyorum agulamalar gülmeler göz teması çok iyiydi ama gel gör ki oğlum göz teması çok sınırlıydi ilk 4 ay erkek çocuk biraz geç iletişim kurar diye kendimi teskin ettim ama agulama yoktu sadece aa ee gibi sesler çıkarıyordu bazı günler sessiz oluyordu göz teması gitgide azaldı TV telefon hiç görmedi çok ilgilendik ama oğlum da ters giden biseyler vardı anneyim hissediyorum o 6,5 aylık oldu nerdeyse ama hiç sağlıklı bir iletişim kuramadim onda büyük ihtimalle otizm var bunu şuan kabul etmem gerekiyor çünkü tedavisine erkenden başlamak istiyorum bu süreçten geçen annlere sorum şu eğer hafif düzeyde ise ki bilmiyorum randevular aldık gideceğiz şuanda ona teşhis te koymazlar bunuda biliyorum ama geç kalmadan onu en iyi yere getirmek istiyorum hafif düzeyde olanlar normal okula gidebildimi biseyler yaparsam bebeğim düzelir mi ne yapmam gerektiğini bilmiyorum ama günlerdir uykusuz aç ve mahvolmus bir şekilde geziyorum lütfen dönüşlerinizi bekliyorum