kayabahce benim yeğenim çok aşırı derecede kabızlık problemi vardı bebekken şuan iyi cok şükür ama o zamanlar afedersiniz tuvaletini yaparken kaniyodu of of bizde dayanamiyoduk onu oyle görünce aklıma geldi yine tuhaf oldum ablam çocuk devam sütü kullanmaya basladi sonra komple geçmese bile o kadar kötü olmadi daha