Kızlarr 20 aylık oğluşum 5. Ayından itibaren hep ayakta sallanarak uyuyordu ama son bir kaç haftadır ne kadar sallarsam sallayayım uykuya dalmıyor ta ki beşiğine yatırana kadar. Beşiğe yatırdığım ilk 5 dk içinde uykuya dalıyor. Kendisi yüzüstü yatmayı çok seviyor yastığının üzerinde uyur hep 😂 ama bende şimdi hep ayakta sallayarak uyutmaya alıştım beşiğe koyup kendi haline bırakınca birazcık vicdan azabı çekiyorum 😂 bir taraftan da hoşuma gidiyor desteksiz uyuması ne düşünsem bilemedim 🥲