Kızımın dün sabahtan beri burnu akıyor ve tıkanık, ara sıra da öksürük ve hapşırık var. Hiç ateşi çıkmadı şükür, hafif bir balgam var gibi.. dünden beri iburamin veriyorum ve burnunu temizliyorum burun/sinüs temizleyici ile.. bitkisel de desteklemeye çalışıyorum ammaa şimdi yine de hastaneye götüreyim mi yoksa daha ilerlerse mi götürmek gerek?