badesu1 Merhabalar 9 .aya yeni girdik bebegim gece 3 te uyuyor sabah 9 da uyanıyor gece uykusu asla yok gelişimi hic yeterli degil benim gibi bu durumu yaşayan var mi ,yada uyumsu icin birsey kullandınız mi lutfen yazinnnn