bebiskoveannesi Hiilyuss evet ya fiyatlar çok pahalı bide oğlum çok hareketli emniyet kemeri falan hiç sevmiyo. Bide onu sevmezse oturmazsa diye çok para vermek de istemiyorum
Hiilyuss bebiskoveannesi oturmuyo zaten ağlıyor sürekli ama malesef onun yararı için almıyorum öyle ağlaya ağlaya duruyor. İkinci eller 3 bin tl yoyko öyle almayı düşünüyorum
annesikjgg bebiskoveannesi şu an 5.700 sitesinde ben 5 e almıştım 3.500 e vermeyi düşünüyorum çünkü hiç kullanılmadı gibi bişey