[silindi] vatdifak gülhanede dr. aydın adıgüzel var ben hamileyken fetal eko için tanışmıştık bebeğim doğunca da iki kez görüştük gerçekten çok iyi bir hekim sabırla her soruyu yanıtlıyor hatta bebeğim için white noise açtı telefonundan tavsiye ederim