Kızım 2 yaşında dışarıya ne zaman gitsem kimde ne göre anne diye istiyor ağlamaya başlıyor hatta kriz geçiriyor iyice alıştı bu duruma ortamlarda resmen kendini yere atıyor aşır utanıyorum başkalarının çocuğunu gerçekten böyle ağlarken görmüyorum anlatıyorum anlamıyor ne yapmam lazım