ikibebeliannemm Kızlar kasim ayi odemeleriniz yatti mi ilkögretmenim ailem uygulamasinda yatacagi tarih onden yazardi ayin 17 si oldu hala yazmıyor merak ettim sizlerinde ayni mi
Masalikra1 ikibebeliannemm bnde ekimde basvyru yaptim onsylndi ekim parasi kasimda yatar dediler yatar mi bu ay daha fazla gecikirmi Acaba
ilon Masalikra1 nasıl başvuru yaptınız acaba ben kendim çoktandır yaptım bir yakınıma yapacağım nasıl yapıldığını unuttum
goncaa42 ikibebeliannemm bende Eylül de başvurmuştum geçen hafta kartımı almaya gittim bankaya hemen ertesi günü yatmıştı param
pnur goncaa42 kart almak gereklimi bazıları da Halk bankasına gidip çekebilirsiniz karta gerek yok diyo bende başvuru yaptimda daha sonuç gelmedi
miran69_ ikibebeliannemm ayni yazmıyor hatta üzerinize kayıtlı çocuk yok diyor yatacagi güne yakın giriliyor
ikibebeliannemm miran69_ benimde öyle oluyor bazen gecen ay daha erken yazmıştı ödeme tarihi bu ay daha yazmadı bende sormak istedim
mrsheisenberg ikibebeliannemm merhaba ben şimdi başvurdum ne zaman bağlanıyor bi de ocaktan itibaren toplu mu yatırıyorlar yoksa doğduğu aydan sonra mı verilmeye başlanıyor bilginiz var mı
ikibebeliannemm mrsheisenberg onaylanması 1,5 2 ayı buluyor doğduğu ayı ödemiyor ben agustosta doğum yaptım eylül ekim odendi simdi kasımı bekliyorum, başvurunuz onaylanınca halkbankasina gidin kart verecekler ona yatiyor
ikibebeliannemm mrsheisenberg doğduğu ay hariç o ayı odemiyorlar ayın başı 2 sinde doğum yaptım odemediler
angel19 ikibebeliannemm bi şey sorcam :) bende 27 haziranda doğum yaptım . Kartı almaya gittiğimde elden bi aylık parayı verdiler . Sonra da 2 kez atm den çektim . Temmuz agustos Eylül ve Ekim yatmış olması lazımken bana 3 aylık yattı . Yoksa temmuz yatmıyor mu pek anlayamadım
ElisaMom_ ikibebeliannemm merhaba bende Ekim’de doğum yaptım başvuru yaptım hemen onaylandı bende bu ay mi alırım kartıda parayı çekmeye gittiğim zaman mi verirler
pnur ikibebeliannemm kart için de ekstra bişey yapmak gerekiyor mu başvuru vs gibi direk gidince verirler mi
ikibebeliannemm ElisaMom_ ben 2 Ağustos dogum yaptım 6 gün sonra başvurdum eylülün sonunda aldım ödemeyi 1 bucuk ay sürdü banka kartı veriyor aynı gün yatmıyor atmden şifre oluşturuyorsunuz 2-3 güne karta yatırıyor halkbank tüm ve halbank atm lerden cekebiliyorsunuz