atarepla Oğlum 15 aylık olmak üzere. Eskiden çok güzel oyuncak oynardı. Şimdi ev eşyalarıyla oynuyor. Süpürge vileda ne bileyim öyle kilerdeki eşyalar filan. Sizin de böyle mi? Bu bir sorun mu endişelenmeli miyim ?
mamaisqueen atarepla ne gibi bir sorun olabilir ki sürekli sizin onları kullandığınızı görüp merak ediyor haklı olarak, güzel bişey.
birprensannesi41 atarepla kız ne sorunu aşkım sıkılmıştır butun bebekler böyle bizde 17 aylıgız bizde böyleyiz endişelenme😁
atarepla birprensannesi41 mamaisqueen Otizmde diyorlar ya normal davranan çocuk aniden oyuncak ilgisini kaybedip anormal oluyor diye ondan kafama takmıştım. 🥺🥹
mamaisqueen atarepla yok hiç sanmam otizm meselesi o kadar gündemde ki korkuyoruz hemen anlıyorum sizi bende geçen 5 aylık bebeğim sürekli tırnaklarını bir yere sürtüyor diye endişelendim🤦🏻♀️
birprensannesi41 atarepla ya canım göz teması varsa seslenince bakiyosa komut aliyosa otizm degildir böyle düşünn
atarepla birprensannesi41 Çok şükür bunlarda sorun yok ama sosyal medya insanı iyice panik yapıyor sürekli hareketlerini izler oldum 🤦🏻♀️