Merhaba hanımlar, ilk çocuğum olduğu için tecrübesizliğime denk geldi . Yatak odam full güneş alıyor ve çok sıcak daha doğal gazı bile açmadım bile bende bilemedim 2.5 tog uyku tulumu aldım 🥺 kızım 5 buçuk aylık ama buradaki yorumlara güvenerek uzun süreki giysin diye 2-3 yaş uyku tulumu almıştım. Hiç giydirmedim ve giydiremem sanırım bunu satıp 1.6 tog almayı düşündüm. İlgilenen olursa paylaşıyorum. Tulumu Lc Waikikiden aldım, indirimle 900’e gelmişti sanırım şuanda da 2.5 tog tulumlar 1000 gibi bir şey alan olursa 750 tl ye satmak istiyorum. Dolabına koyacagım için sadece yıkadım ama hiç giydirmedim dediğim gibi kızım zaten 5 buçuk aylık olmuyor baya büyük geldi


