ardennmom geçmiş olsun size tamamen bilimden uzak bir şey söylemek istiyorum; bebeklerin yüzündeki bu kızarıklıklar için derler ki 40 I çıkmadan adetli bir kadın bebeğe bakmış, her ay kadının adet döneminde bu kızarıklık artar sonra sönermiş. İşte böyle bir hikaye ama çözümünü bilemiyorum