3 gün önce sezeryan doğum yaptım. Fakat buyuk idrarimi yapamadim, lağma kullandık, serum aldık ama yine de fayda etmedi. İnanilmaz ağrı çektim acile attim kendimi Doktor tomografi cekti ve anormallik olduğunu eğer bu sorun çözülmezse ameliyat gerekli olduğunu söyledi. Psikilojim pert durumda. Şimdi biraz daha iyiyim ama buyuk idrarim su gibi geliyor ve cok az geliyor. Hep sıvı besleniyorum asla katı bisey yiyemiyorum yasak. Bu sureci yasayan var mi? varsa ne iyi geldi? ya da ne kadar surdu? o kadar cok yoruldum ki