Arkadaşlar biz ilk antibiyotik kullandığımızda pişikle karşılaştık ozmana kadr hiç olmamıştı pişk kremi olarakta mustls kullanıyordum kızımın komple popodu gln kıpkırmızı olunca doktors gittik doktor hamazinc krem ve karışık bir krem önerdi pişiğimiz iyilşti hamazinc krem bize çok iyi geldi bir pişik konusunda rutin olarak kullanmaya başladık aradan uzun zaman geçti pişik tekrarlamaya başladı kaka sonradı özellikle kıpkırmızı oluyo asla kakasınıda bekletmem hamazinc çok yoğun bir krem acaba cildi hava almadığı içinmi oluyo yoksa yediği şeyler kaka yoluylamı yapıyo kremi değiştirmelimiyim musteladanda çok memnundum kullandığım dönemde fikirlerinizi bekliyorum teşekkürler