rumeysayilmaz gece geç uyudugu için gündüz 10:30 gibi uyanıyor bazen de ben uyandırıyorum sonrasınsa kahvaltı derken çğlen tekrar uyuyor saat 3 gibi ilk uykusundan kalkıyor sonrasında 2. Uyku 5:30 6 gibi oluyor derken zaten gün bitiyor. Ne ben annelikten birşey anlıyorum ne bebeğim bebek gibi davranıyor.. allahım sabır ver yarabbim. Bir bebeğim olduğunu hissetmek istiyorum. Hissettiğim tek şey problem, problem, problem. Ağzımdan sadece sabır dilemek çıkıyor. Uyuduğu zamanda üzülüyorum herşey için ama bilmiyorum olmuyor ne yapsam olmuyor