annebebegi bizde de 3 aylık bebegım grip olmuştu tıkanmıştı genzi öksürükten gittim taburcu olduktan sonra da ara ara hala devam eder öksürüğü bizde de durumlar aynı ama ciğeri temiz. havalardan da olabilir artık bilemiyorum bende ama ateşi modu iyi , iyi nefes alıyorsa sıkıntı yok bence