Kızlar kızım yıkandıktan sonra uyandığında hiriltiyla kalktı öksürük vardı git gide arttı öksürmekten kusuyordu ara ara cuma günü doktora gittik balgam sokucu asist yazdı iki gün kullan bırak dedi bide klamer antibiyotik başladı antibiyotikten beri çocuk ne yese kusuyo fışkırır tarzda kendi doktorumuz da yok izinde antibiyotiği kesicem bu normalmidir bi türlü iyileşemedi kafayı yicem ateşi falan yok kusma öksürük hafif burun aktintisi