2.5 yasında kızım var. Yaklasık 1 senedir calısıyorum ama artık istemiyorum. Kızımdan syrı kalmak istemiyorum ve psikolojim ciddi boyutta etkilendi. Ev islerine yetisemiyorum cocugumla vskit geciremiyorum ve sinir ataklarım oluyor. Geceleri hep uyanıyoruz. 5 saat aralıksız uyutsam ne mutlu. Her sabah gözlerim mosmor ise gidiyorum. Ve inanın bir corap almıyorum kendime. İcralık borclarımız var ama onlar da ödenmiyor maasımız düsük ve esimde asgari ücret alıyor evimiz kira değil. Ama napcağımı şaşırdım tek maaşla gecinmeye razı olur muydunuz napardınız evde bana akıl verin lütfen