Merhabalar kızlar :)
Bebeğim tam 8 aylık oldu yaklaşık 4 aydır pilates topu ile bebeğimi uyutuyorum. Kolik vs değildi fakat uyku gerileme sürecinde bu illete bulaştım o dönem çok kolay geliyordu maalesef. Benim gibi bebeğini bu şekilde uyutan var mı acaba ? Var olup bırakanlar da nasıl bıraktığını lütfen benimle paylaşabilir mi :( Çok kötü durumdayız acilen bundan kurtulmamız gerek♥️