eses123 11 aylığa yakındı. Bir gece aniden karar verdim ve tamamen kestim. Sabaha kadar sallıyordum resmen. Sallamayı bırakayım ağlıyordu. Gece emzirdim yatırdım poposuna pışpış yaptım üçüncü günde tamamen alışmıştı. Ama benim kızım artık sallarken de ağlıyordu bence kendisi bırakmak istedi ben destekledim zorlanmadım yani.