Kızlar ben 2013/2015 yılları arasında sigortacı da çalıştım orada 21 ay sigortam gözüküyor ama o işi yapmadım daha sonra yıllar geçti acaba yapar mıyım düşüncesi ile Segem sınavına başvurdum geçemedim sınavı 2 sınava başvuracağım bu sigortacılık işi nasıldır bilgi vereniz varmıdır