Amine35 ya benimde smear yuksek riskli cikmisti kolposkopi biyopsi yapildi kronik servist enfeksiyon çıktı temiz dedi doktor yeni aldım sonuçları ama hpv alınmamış hpv istedi bende yaptirmadim sonuclarim temiz diye sonra yaptirirm dedim yani gerekliyse biyopsi yapilirken neden alinmadi diye düşünüyorum yaptirmak şartmi