Sevgili anneler 2 ay 23 günlük bir oğlum var. 2.aydaki rutin kontrollerinde ve kalça ultrasonunda herhangi bir sıkıntıya rastlanılmadı. Ancak kucağımdayken ara ara kalçasından çıt çıt sesler geliyo. Kasıklarından sonraki ilk boğum sağ bacakta biraz daha kalın sol bacakta biraz daha ince. Bu sebeple de bacak çizgileri tam karşılıklı hizalanmıyor. Bunun bezin bağlanma şeklinden kaynaklandığını düşünüyorum. Ancak sorum şu ki kalça çıkığı riskinin sona erdiği bir ay var mıdır? Veyahut bir sıkıntısı yokken daha sonra kalça çıkığı tespiti konulan bebeğiniz oldu mu? Cuma doktor kontrolüne kadar dayanamadım, sormak istedim. Şimdiden cevaplarınız için teşekkürler