kivancege bu aralar lavaş kebabı yapıyorum bence çok basit. Sonra bugün lahana dolması yaptım kasenin içine koyup sarmadan yapıyorlar ya fırında harika oldu bence o da basit. Sonra tavuk yemekleri yapıyorum bebek kahvaltısını yaparken hemen tavukları sosa buluyorum dolapta bir 2 saat bekliyor çocuk uyanınca hemen fırına veriyorum pişiyor kendi kendine