Tutaste_ atak varmış canım 13 buçuk aylık 3 gündür bittim biz gece beslenmesini de kestik sürekli ağlıyor sallıyorum susuyor 15 dakika sonra birdaha yok asla sakinleşmiyir gündüz bişey yok gece bişey oluyor şuan 1 buçuk saat önce uyuttum ve bu 3. Gidişim yanına uyuyim bende dedim ama uykuda yok artık