mervekibb_ bekleyin daha bagirsaklari gelismemis rahatsiz eder gaz yapar versiginiz seyler pisik yapabilir… 5-5,5 aydna sonra ufak ufak duruma bakarsinkz tabi illa 6. Ayin 1. Gunu baslanacak diye bir durum yok 2gun once baslasaniz nolacak ama takriben 6 aya yakin olsun tadimlariniz.. ben elimden geldikce pekmez vs bile tattirmalarina musade etmedim 4 aylikken.. 5 ay gibi meyve pirelerine gectkm bebegimin yemek felan secmiyor 10,5 aylik suanda taneli seyleride rahatca yiyebiliyor 😅