yani oğlum 13.5 aylık her şeyi yapıyor ama sadece bir şeyi bir kez yapsa ve bunu reelsta veya orda burda okumuş olsam hemen otizm belirtilerini tekrar check ediyorum cidden böyle annelik çok zor. Bazen sosyal medyanın anneleri zorladığını ve mutsuz hissettirdiğini düşünüyorum. Dünyaya bir canlı getirip ona bakmanın ne kadar muazzam bir şey olduğunu unutup hep olumsuzluğa sarılı sonra da eşlere sardığımızı düşünüyorum.. Annelik bilinçli şekilde kötüleniyor ve bu bence ciddi bir sorun. Kimse içimize sığmayan o muazzam sevgiden bahsetmiyor