Merhaba bebeğim 10 aylık dün gece ateşlenmeye başladı sabaha kadar bi düştü bi çıktı sabahta kulağının altı şişince doktora götürdük Kabakulak dedi şuan antibiyotiğe gerek yok kendiliğinden geçer dedi iburamin cold verdi şuan ateşi geçti ama bu şişlik ne zaman geçer başına gelen var mı