Gulsum3 Kızlar oglum 27 aylık hala sallayarak uyuyor eğer sallamazsam yatmıyor zaten öğlen de uyumuyor akşam da sallanarak yatıyor nasıl bırakırım sallanmayı 2. Bebegı düşünüyorum o doğmadan sallanmadan kesmem lazım
sengul34 Gulsum3 öğlen uyumadığı için aslında daha rahat uyutursunuz ben karanlık odada yanına yatıp sürekli biseyler anlattım sevdiği şeyleri mesela kediler coo güzel Haynavidr onlara su veririz mama veririz falan o seklde
Cisemcagan17 Gulsum3 üstte çıksın 29 aylık bnde aynıyım uykusu gelir inatla uyumaz yanına yattım olmadı ninni açtım ilahi vs açtım yine uyumadı gündüz park vs gidiyoruz baya yorulur ama uyumaz
Gulsum3 sengul34 ne denediysem olmadı zaten nınnı dinleyerek uyuyor uyku arkadaşı da var ama sallanmadan yatmıyor illa sallanacak