Denemeye devam etmek gerekiyor , ben çatalla iyice ezdim sonra daha iri bıraktım daha iri bıraktım derken alışmaya başladı gibi , yayla çorbasında pirinci öğürüyor mesela biraz ertledim onu üstelemedim, yani ısrarcı olmadan sabırla ilerlemek gerekiyor , önüne yiyebileceği kıvamda şeyleri verip oynamasına tatmasına müsade ederseniz yemekle ilişlisi iyiye gider , mesela kabak pişirince ben yumuşak ama tutacağı şekilde önüne de koyuyorum , bi yandan kaşıkla yedirirken bi yandan onunda keşfetmesini bekliyorum , zamanla alışırlar herhalde, zaten ilk başlar doyumluk değil deniyor , ama sürekli püre vermek ileride alışmakta zorlanmasına neden olabilir ya ben öğürse de ara ara deniyorum , süreciniz güzel geçer inşallah 🙏🏻