Kızlar bugün tuvalet eğitimine başladım. Çiş konusunda çok sıkıntı yaşadım. Kilot ve pijama giydirdim altına işedi. Rahatsız oldu ciş yaptım ıslandi dedi . Ama yaptıktan sonra söylüyor. Evim çok sıcak acaba altını açık mi bıraksam. Kilot ve pijama giydirmesem mi?. Lazimligi var sevdiğini aldık. Ama oturmak istemiyor.