newwmommy snmyrmg bizimde aynı 4. Ay atağıyla alakalı bence kim üç aylık bebeği varsa aynı şeyden dert yanıyor saat başı uyanır oldu gece ve çok ağlıyo
hillsari snmyrmg benim bebeğim 4. Ayı bitirdi aynı şekiliz 3 haftadır falan doktorumuz artık 3 boyutlu bizim gibi görmeye başladıklarını o yuzden ağlayarak uyandıgını söyledi. Böyle korkar gibi ağlıyoe iç çeke çeke