cilem34 Geceleri aynı saatt çığlık atarak uyanıyor sanki kendini o saate ayarlamış gibi evet dış çıkartıyoruz ama.neden böyle oluyo anlamadım çok kötü atak geciyoruz
KendiEvimdeDeplasmandayim cilem34 8.ayda bebeğime birşey oldu. 10buçuk aylık şuan hala düzelmedi çok yorgunum 🥹
cilem34 KendiEvimdeDeplasmandayim Allah yardımcın olsun benim sekiz aylık girdim başladı hayatımı degisti resmen 😔
cilem34 bidebayilistersenferiya amin cümlemizi çok kötü geceyi hiç bitmeyen çığlıklar ne yapacağımı sasiyorum
cilem34 KendiEvimdeDeplasmandayim sabah 6 çıktım evden şimdi girdim eve inşallah atlatır İstanbul’u altını üstüne getirdim🤭
KendiEvimdeDeplasmandayim cilem34 benimki 8gibi uyuyo Allahtan en geç 7de evde oluyoruz. Akşam gezmeleri yalan oldu bize 😂
cilem34 KendiEvimdeDeplasmandayim en azından seninki uyuyo benimki bütün her yeri gezdi uyudu 10 dakika 🤭😂
cilem34 @“KendiEvimdeDeplasmandayim”#p37605974cok şükür bu güne o zaman pozitif dusunucem caklarimizi açalım😂🤭