Kızlar 8 ay 20 günlük bebeğim var 7,5 ayından beri 8 ay atağını ciğerime kadar yaşadım neyse son 1,5 haftaya kadar uyku düzenimiz oturmuştu herşey yolundaydı. Şu son ¾ gündür bebeğim sürekli mızmız. Uykusunda ağlıyor. Yemek yeme isteği gitti. İshal atak mı diş mi ne yapacağımı şaşırdım. Ben uykusuzluktan delirmek üzereyim. Bebeğim sanki benim bebeğim değil öyle bir hale geldik. Sizce ne olabilir ne yapabilirim ?