Bebeğim 38 günlük doğduğundan beri uyumadığı sürece sürekli ağlıyor nasıl başa çıkıcam bilmiyorum öncesinde 1,5 yaşında bit kızım var ona zor derdim bunu görünce kızım melekmiş aşırı zorlanıyor diğeri de ilgi bekliyor yenidoğan sürekli kucakta delircem ne halim kaldı ne gücüm