Arkadaşlar merhaba kızım 20.5 aylık geçen hafta grip oldu hava değişiminden acile gittik ibiramin zero verdi doktor bide burnunu temizledim baya düzelmişti iki gündür tekrar tekrarladı iştahı yok yemek yiyemiyor canı istemiyor daha mız mız oldu sürekli kucağımda uyumak istiyor bugün acile goturmedim Pazar olunca gene aynı ilacı verecek yarın normal çocuk doktoru na gideyim diyorum sizlerde böyle durum yaşayan varmı neler yapıyorsunuz