firdevsbl goktugunannesi5 kızimin dogum kilosu 2.400′dü şuan 2 ay 10 günlük 4.500 sizce iyimi ? bana az geliyor
rabis01 firdevsbl Benimki de 2350 doğmuştu 2. Ayda 4300 oldu şuan 5.500 oldu, doktor gelişimi, kilo alımı iyi dedi en son gittiğimizde bence sizinki de iyi kilo almış
zeynep104_ aydin932 benim bebeğim 4. Ayında 7.200 dü doktor hızlı gidiyorsunuz dikkat edin dedi çok şaşırdım açıkçası 2 aylık bebeğin bu kiloda olmasına kaç kilo doğdu acaba?