mommysena kolaylıklar diliyorum. Şuan 6 aylığız bir kızım var. 4.ay atağı içimizden geçti, söylediklerinizden fazlasını yaşadım öyle ki doktoruna kontrole götürdüm, bir şey mi var hasta mı diye? Morarana kadar ağlıyordu, doktor karnı toksa, altı temizse bırak ağlasın büyüme atağı geçecek dedi, bir kaç gün içinde geçti biraz sabır.