mehtaptiryaki yat kalk dua et uyuduğuna ve tadını cıkar ilerde uyumayabilir daha ne istıyon bacım bizde uyusunlar dıye çırpınıyoruz ben bütün gün pişpiş sesıyle uyutuyorum kızımı oda max. Yarım saat uyuyo 😁bütün gün sallamakla geciyo günüm gecede 1 de uyuyo sabah 8 9 da kalkıyo