Benim 15 aylık kızıma.yaptım sarımsak rendeleyip zeytinyağına koyup 6-7saat beklettikten sonra ayak altına surdum.yalnız dikkat et sarımsaklı kısmı surme corabini giydirip yatırdım .gece oksurmedi.bence faydası oldu.bi de gogsune zeytinyağı isittim.iliyinca gogsune surdum .bi de sogan a karanfil batirdim beş altı tane oyke rahat uyudu.ıhlamur verdim bir de