prensesanesi01 Kızlar uzun zamandır sütlaç yapmamıştım yapım dedim pirinci kontrol etmedim biraz diri kalmış birde şekeri çooookk olmuş acaba blender den geçirip muhallebi gibi yapsam olur mu ya
Semnbak prensesanesi01 geçirebilirsiniz çok tatlı olduysa birazda nişastayla süt açıp karıştırabilirsiniz içine bir de limon rendelerseniz güzel olur😂