Gizemka14 merhaba, fitil değil lavman yapılıyor kabız bebeğe ama sizin bebeğiniz kabız değil. 10 günden fazladır kaka yapmayan çocuklara kabız denir. Bu tarz uygulamaları doktora sormadan yapmayın, ilaç emilimi makattan da olduğu için evet istemeden de olsa çocuğa zarar verebilirsiniz. Sağlık ocağındaki doktora da sorabilirsiniz bunu yarın çok uzaksa çocuk doktorunuz. Ayrıca herşeyi sorabileceğiniz bir çocuk doktoru edinmenizi öneririm.