[silindi] canım çok haklısın. Annem döneminde çok araştırdım bende yanık tedavisinde çok bişey yapılamıyor diye biliyorum. Krem, sargı, pansuman ve çoook büyük yanıklarda kan veriyorlar vs ama senin küçük bir yanık. Diğer hastanelerde yapabilir tedavisini ama hijyenden kaynaklı hastane şartları uygun değildir enfeksiyon riskinden korkmuş olabilirler ya da belki Sultanbeyli o konuda uzman olmadığı için küçükte olsa derin yanık olduğu için iz vs kalmaması için riske atmak istememiştir 🥲 2. Derecede baya yanmış ya kıyamam 😔 Allah acil şifa versin 🙏🏻