deletedmom4842 sorunlu olan sizsiniz sanırım. Size daha kaç defa demem gerekiyor.. Telefonumun sesi her zaman kapalıdır. Eve geldiğimde otomatik kapanıyor zaten. Ama sorun reklamların müziğinde.. Bu forum bir anne platformu. Hepimiz çocukları uyuturken forumdan birşeyler açmak için bakabiliyoruz. Daha önce bu konuyla ilgili uyarı yapılmıştı ve
@adm dikkate alıp sesi kapatmıştı. Yine aynı şeyi rica ettim. Hala kapatılmamış. Bu şekilde devam ederse bu forumu kullanamam.
Diğer indirdiğim başka programlarda da sesli reklamlar var onları kullanmıyorum malesef. Happykids te onların arasına girer..
Yani
@deletedmom4842 size böyle bir sesli reklam denk gelmedi diye kendinizi herşeyi biliyor sayamazsınız.
Umarım artık anlamışsındır. Daha net başka nasıl anlatılır bilmiyorum çünkü.