Göğüsmün birinde emzirirken çok acı oluyor. Baktığımda ucunda biraz böyle dışarıya doğru çıkık sivilceye benzeyen kırmızılık var. Yanında noktadan bile küçük beyazlık var. Süt incisi dicem ama böyle sivilce gibi uçuk benzeri gibi ılunca bilemedimde. Kolum mememe çarpsa acıyo. Kıyafetim sürtünce acıyo. Emzirirken hem acı var hemde çok kaşınıyor. Nedir bu böyle, emzirmek bile istemiyorum o göğüsümle. Bu arada kızım 11 aylık. Yeni emzirmeye başlayan biri de değilim. Bu aralar kızım çok emmeye başladı.ondan mı oldu acaba?