omeri Yaa aynı durumdayızz🥺 Bende de aşırı kabızlık var şuan tuvalete çıkmaya korkuyorum çünkü biraz kanıyor da, gaz çıkarırken bile çok acıyor. Doğum yapalı 25 gün falan oldu. Doğumdan beri var, 10.günde falan doktoruma söylemiştim çatlak olabilir demişti başka bir polikliniğe yönlendirdi. Bende doğumdan kaynaklıdır geçer diye ciddiye almamıştım, bi ara düzelmişti ama yine başladı ☹️