kyrbrmr Bebeği süte alerjisi olan var mı? Varsa belirtileri nelerdir. Yardım lütfen çocuğum günlerdir çok huzursuz ağlamaktan bi hal oldu süt ve süt ürünlerine alerjisi olabilir dediler. Ne gibi belirtileri var bu alerjinin..
2prensesannesii kyrbrmr yüzünde egzama oldu benim kizim kesin degil tahlil verdik daha cikmadi ama doktor sütten dedi alerjik mamayida ne yapsam yemedi
Nihankymk kyrbrmr benim kızımda var belirtileri yüzde kızarıklık karın şişmesi kakada kırmızı küçük tanecikler veya iplik şeklinde kan
morsevenfilolog kyrbrmr Kakada mukus, ağız kenarı, yanakta ve kaşlarda kızarıklık, kulak arkasında kabuklanma bebeğimin alerji belirtileriydi.
Mom567 2prensesannesii vanilya özüyle ya da pekmez katabilirmişiz ben mama vermedim henüz ama aldım mama,
melisaninannesi 2prensesannesii vanilya aroması aktardan bulabilirsiniz ama doğalını alın. O zaman içer. Benimki pekmezle de içmemişti. Vanilya aromasını da çok şükür bıraktı sade içiyor
Gulsen-mira76 2prensesannesii içine normal pasta vanilyasi ve toz şekerle alistirin içer kızım öyle icti
2prensesannesii Gulsen-mira76 tadi degismiyor ya ne yapsam bilemiyorum normal mama vermeye devam ediyorum test sonucu cikana kadar keçi sütü verebilirsin derse onu vericem
morsevenfilolog 2prensesannesii Ben keçi sütü denedim kızım onda da reaksiyon gösterdi. İnşallah sizde göstermez. 🤲🏻