Ya benim ki 4 buçuk aylık ama prematüre sanırım şu sıralar atak geldi dün gece yatırıyoruz bas bas bağırıyor ama gözü kapalı ağlıyor uykusu var direniyor resmen gece de poposunu yatağa vura vura bi hal oldu bebek deyip geçiyoruz bi gün deliksiz uyuyacak sonuçta